Koç trollerin hedefinde Odatv var… Altından kim çıktı

Transferin son iki gününde Beşiktaş’a Koç Grubu şirketleri Arçelik ve Beko sponsor oldu. Siyah-beyazlılar ise transferin son gününde Al Musrati ve Ernest Muci için 23 milyon euroyu geçen bir transfer harcaması yaptı. Odatv, 10 Şubat tarihli “Koç Grubu sponsor oldu transferler son gün geldi… Etik tartışması başladı” başlıklı haberinde bu durumu manşetine taşıdı. Haber, sosyal medya platformu X’te Trend Topic (TT) oldu. Futbol gündemine oturan haber, sosyal medyada taraftarlar arasında oldukça tartışıldı.

ODATV HABERİ ÇARPITILDI

Odatv’nin haberi sonrası spor gündeminde başlayan “etik” tartışması bazı medya kuruluşları tarafından çarpıtıldı.

fotospor.com’da yer alan çarpıtılmış haber
fotospor.com’da yer alan çarpıtılmış haber

Haberi, “gazeteci Soner Yalçın’ın sözleri” olarak servis eden ‘Gazete Yazıyor medya grubu’na ait fotospor.com adlı sitede, ayrıca Soner Yalçın’ın Galatasaray Kongre Üyesi olduğu yalanı söylendi.

FOTOSPOR’UN SAHİBİ KİMDİR?

Fotospor’un sahibi Taner Altun, Gazete Yazıyor medya gurubuna bağlı olan Şok Gazetesi’nin de sahibi.

Odatv’ye çeşitli iddialarla saldıran kişileri bünyesinde barındıran gazete, imzalı yayımlanan bir haberde Odatv’ye saldıran ve Sezgin Baran Korkmaz’dan para alan bir başka gazeteciye de sahip çıktı.

Öte yandan Ali Koç’un medyada bazı gazetecilerle yakın ilişkiler kurduğu da biliniyor.

İşte Odatv’nin iki haberi:

KOÇ Grubu sponsor oldu transferler son gün geldi… Etik tartışması başladıSpor
Odatv haberi TT olunca bir daha verelim dedik: Yorumları boş verin taraftar ‘şöyle böyle’ diyor… Bakın haber ne diyorSpor

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

x